Zdá sa že vám niečo nejde?

Ospravedlnujeme sa ak máte poruchu na vaškom zariadení. Sme tu preto aby sme vám to pomohli vyriešiť.

Vytvorte nový ticket

Ohlasiť poruchu priamo

Vyskušajte vlastnoručný proces obnovy

F.A.Q. - Ako nás kontaktovať ?

Kedy vytvoriť ticket?

Ticket sa oplati vytvoryť keď mate všeobecny problem: Z učtom, vytvorením obiednavky, faktúrami, pokrytím alebo biznis službami.

Ak z nejakeho dôvodu vam nejde internet alebo služba je toto najrýchlejši sposob ako nas kontaktovať

Ak si trufate a ste technický zručny dokažete male problemi ako resetovanie zariadenia  zvladnuť aj sami.

Hlásenie poruch:

Pre priame nahlasenie pouch, potrebujete byť prihlasený.

Po prihlasení možete ohlasiť poruchu na Vašom zariadení. Pripravte si SN zariadenia na ktorom je porucha. To nájdete na začiatku zmluvy o zriadeni služby.

Čo dnes potrebujete vyriešiť?

Poslať rýchly návrh

Rád pomôžem aj s dotazníkom

Čo dnes potrebujete vyriešiť?

Technická podpora

Hlásenie porúch

Obiednávka & platba faktúry

Návrhy na zlebšenie

Záleži nám na Vašej spokojnosti

Služby technickej podpory:

Často kladené otázky

Kontaktujte nás priamo

Blog: typy a triky

Báza znalostí

Hlásenie poruch:

Pre priame nahlasenie pouch, potrebujete byť prihlasený.

Po prihlasení možete ohlasiť poruchu na Vašom zariadení. Pripravte si SN zariadenia na ktorom je porucha. To nájdete na začiatku zmluvy o zriadeni služby.

Obiednávka a správa služieb

Nová obiednávka

Platba faktúry

Ďakujeme že nám pomáhate byť lepšími

O vyriešeni navrhu vas budeme informovať.